|
TARTALOM
A tea segít megelőzni az elhízást? A tea segít kordában tartani a súlygyarapodást, és több komoly betegséget is megelőzhetünk vele – állítják kínai kutatók. A kínai Kobe Egyetem munkatársai szerint a tea fogyasztása hozzásegít az ideális testsúly megtartásához. Az ezt alátámasztó kísérletet egereken végezték el. Azt is észrevették, hogy az ital rendszeres fogyasztása csökkenti a II-es típusú cukorbetegség kialakulásának esélyét, és a gyorsételek szervezetre gyakorolt káros hatásait is mérsékli. A zöld- és a fekete tea egyformán hatékonynak bizonyult a zsíros ételek okozta hízás és haspuffadás megelőzésére, ezen felül a fekete tea segített egyensúlyban tartani a koleszterin- és a vércukorszintet. Korábbi kutatások már megállapították, hogy az ital csökkenti a szívroham, a Parkinson-kór és bizonyos daganatok kialakulásának kockázatát. A végleges eredményhez azonban még további kutatásokra és embereken végzett kísérletekre is szükség van. Forrás: Medipress |
Extra tartalom: ROVAT TOVÁBBI CIKKEI A válság labirintusában: zsákutcák és kiutak Konferencia: „Európai Léptékkel a Tudásért, ELTE”
Tovább
Évente harminc gyerek hal meg bántalmazástól Az OGYEI új szakmai ajánlást készített a gyermekbántalmazás megelőzéséért
Tovább
Az MRSA járványtanának törvényszerűségei "Idomított" baktériumokkal a kórházi fertőzések ellen
Tovább
A szülész-nőgyógyász szakma véleménye egységes az abortusztabletta felől Női jogvédő szervezetek: az abortusztabletta biztonságos, erről nincs szakmai vita.
Tovább
|
hirdetés hirdetés hirdetés |





