|
TARTALOM
Hatásos étrend szív-érrendszeri betegségek megelőzésére Olyan alacsony glikémiás, mediterrán stílusú diétát fejlesztettek ki a Florida Egyetem és a Metagenics Rt. kutatói, amely jóval hatásosabb minden eddiginél a szív- és érrendszeri betegségek megelőzése terén. Kutatásuk eredményeit a Journal of Clinical Lipidology című folyóiratban jelentették meg. „A krónikus betegségek emberek milliói számára keserítik meg a mindennapokat” – fejtette ki Robert H. Lerman, a Metagenics Rt. kutatási igazgatója. „Ez a tanulmány bemutatja, milyen hatásos az UltraMeal® PLUS 360° nevű termék a metabolikus szindróma és a szív- és érrendszeri betegségek kockázatának csökkentése terén.” Az amerikai Betegségellenőrző és Megelőző Központ szerint nagyjából a felnőtt társadalom fele érintett valamilyen krónikus betegségben. A klinikai kísérleteket három amerikai egyetemen végezték, nyolcvankilenc 20 és 75 éves kor közötti nő részvételével, akiknél a metabolikus szindróma tünetei kimutathatóak voltak. „A megelőzés sokkal hatásosabb, mint az utólagos kezelés” - számolt be róla Lerman. „Az orvosok az újonnan kifejlesztett termék révén képessé válnak arra, hogy betegeiknél ne csupán a tüneteket kezeljék, hanem az okot is.” „Nagyon fontos, hogy az orvosok megismerkedjenek az új vizsgálati eredményekkel, és a jövőben a hozzájuk forduló betegeket a tényleges életmódváltásban segítsék, ne csupán tüneti kezeléseket végezzenek” – hangsúlyozta Mr. S. McIntosh is, a kutatócsoport egyik tagja. Mostantól tehát az orvosoknak lehetőségük lesz a gyógyszerek mellett a megfelelő diétát is felírni betegük számára, ezáltal minden eddiginél hatásosabb kezelést nyújthatnak. Forrás: Medipress Kapcsolódó anyagok: Édes ételek és hangulat Kezdődő diabetes – Mediterrán diéta a gyógyszerek helyett? A tengeri halak sem „szeplőtelenek” |
Extra tartalom: ROVAT TOVÁBBI CIKKEI Európai Egészségbiztosítási Kártya Okostelefonon? Az Európai Bizottság megbízásából létrehozták az „Európai Egészségbiztosítási Kártya” alkalmazásokat okostelefonokra.
Tovább
A válság labirintusában: zsákutcák és kiutak Konferencia: „Európai Léptékkel a Tudásért, ELTE”
Tovább
|
hirdetés hirdetés hirdetés |





